Tehran - Jordan.str - East Atefi.str - No24
02126353697
info@vismanpharmed.com

وضعیت کرونا درشهر های کشور

وضعیت کرونا درشهر های کشور

بیماری کرونا

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۶ استان تهران، البرز، قزوین، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان‌ و بلوچستان هشدار داده است که مراقب باشند، زیرا به‌نظر می‌رسد هنوز در این استان‌ها به اوج بیماری کرونا نرسیده‌ایم.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای گذشته از روند نزولی ابتلا در ۱۵ استان و اوج بیماری در ۱۰ استان خبر داد و گفت که ۶ استان هم باید مراقب باشند، زیرا هنوز به اوج پیک بیماری نرسیده‌اند و احتمالا روزهای سختی در پیش خواهند داشت. هم‌اکنون ۱۹۸ شهر در وضع قرمز کرونایی و ۱۵۷ شهر نارنجی، ۸۴ شهر زرد و ۹ شهر نیز در وضعیت آبی هستند.

بر طبق آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی نشان می‌دهد که در روزهای گذشته اردبیل، بوشهر، یزد، لرستان، خوزستان، مازندران، چهارمحال‌وبختیاری، کرمانشاه، زنجان، گلستان و مرکزی روند کاهشی را در آمار ابتلا و فوت گزارش کرده‌اند، اما وضعیت‌شان هنوز به ثبات نرسیده است. با وجود این، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۶ استان تهران، البرز، قزوین، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان‌ و بلوچستان هشدار داده که مواظب باشند، زیرا به‌نظر می‌رسد هنوز در این استان‌ها به اوج بیماری نرسیده‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *