Tehran - Jordan.str - East Atefi.str - No24
02126353697
info@vismanpharmed.com

شروع بازسازی و تجهیز مرکز زنجیره سرما

شروع بازسازی و تجهیز مرکز زنجیره سرما

به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفری به قم در جلسه ستاد مقابله با کرونای مرکز بهداشت استان شرکت و آخرین وضعیت کرونایی استان را بررسی کرد.

دیدار با آیت الله سعیدی امام جمعه قم و آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین برگزاری جلسه ستاد کرونای استانی از دیگر برنامه های سفر وی به قم بود.

رونمایی از خودروی حمل واکسن در قم

براساس این گزارش، در این سفر دو خودروی ویژه حمل واکسن رونمایی شد؛ این دو خودرو به منظور حمل واکسن کرونا و نیاز مبرم به زنجیره سرما، برای استان قم خریداری شده است.

آیین آغاز عملیات بازسازی و تجهیز مرکز زنجیره سرما در قم

گفتنی است، همچنین عملیات اجرایی ساخت یکی از پیشرفته ترین مراکز نگهداری واکسن توسط دکتر رئیسی در قم آغاز شد.

دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین با اشاره به تجهیز این مرکز با بروزترین یخچال های دنیا گفت: در این مرکز یخچال هایی با دمای منفی 20 تا منفی 80 درجه سانتیگراد زنجیره سرمای نگهداری از واکسن را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اعتبار 2 میلیارد تومانی برای اجرای این زنجیره سرما در فضایی به متراژ ۱۰۰ متر مربع گفت: نهایتا ظرف دوماه آینده این مرکز با توان نگهداری واکسن  مورد نیاز استان، به بهره برداری می‌رسد.

شایان ذکر است، معاون بهداشت وزارت بهداشت با حضور در بخش قمرود از نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی روستایی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن خدا قوت به کادر بهداشت و درمان روستایی از امکانات این مرکز و خدمات ارائه شده ابراز رضایت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *