Tehran - Jordan.str - East Atefi.str - No24
02126353697
info@vismanpharmed.com

نخستین «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» برگزار می‌شود

نخستین «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» برگزار می‌شود

نخستین «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» برگزار می‌شود

نخستین «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» به همت اداره کل خیرین سلامت و موسسات خیریه و سلامت سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش وبدا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران، تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های داوطلب، شرکت‌های فعال در حوزه CSR و گردآوری آثار و تولیدات هنری، فرهنگی، علمی و ادبی در حوزه مشارکت اجتماعی اولین رویداد و «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» را برگزار کند.

این جشنواره بخش‌های مختلفی دارد که عموم شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان سراسرکشور می‌توانند در آن شرکت کنند. کار داوطلبی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، فردی و سازمانی، مشارکت اجتماعی در بحران‌ها، سرمایه‌گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، اخلاق و موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی از جمله محورهای این جشنواره هستند.

گردآوری آثار نخستین “جشنواره مشارکت‌های اجتماعی سلامت” از ابتدای مهرماه آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به https://festivalsph.ir مراجعه کنند.

اخیرا دکتر امیر صادقی مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت در نشست خبری این جشنواره اعلام کرد: یک شورای سیاستگذاری در دل جشنواره به وجود آمده است که کمیته‌های مختلفی از جمله روابط عمومی، علمی، اجرایی، رویدادها و دانشگاه‌ها در آن فعالیت می کنند و هرکدام یک سرگروه دارند؛ اگر رسانه‌ای به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در حوزه‌های مختلف بود می تواند با شماره تلفن ۸۱۴۵۵۸۱۹ تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *